lauantai 1. maaliskuuta 2014

tämän päivän touhuja...

Moi! 

- Kanit on ollu koko päivän vapaana. Hermanni pesuhuonees, ja Tiltu tos käytäväs ja mun huonees. Kauheet viritelmät mulla tonne huoneeseen, ettei pupu pääse sängyn alle tai sähköjohtoihin. Hirmu ilonen tyttö oli kun sai juoksennella niin isossa tilassa pitkästä aikaa, koska omassa huoneessa ei oo voinu olla, koska sähköjohdot on siellä, mutta tossa käytävässä se on ollu. Hyppeli sängylle ja takasi lattialle kiipeili joka paikassa, kun tein sille vähän viritelmiä, että sillä ei ois iha tylsää. laitoin kantokoppeja "porkaiksi" ja että yhteen kantokoppaan pääsi sisälle. Pahvilaatikoita yms... :))! Siivottin äidin kanssa vaatehuone, niin toinen tuli koko ajan kattomaan mitä me touhutaan<3 Hermanni oon taas vaan maannu lämpimällä pesuhuoneen lattialla ja "mököttäny", se ei haluais olla yksin tuolla kun toinen on niin seurallinen:3! Mielummin olis omassa häkissään. Yks päivä äiti oli laittamassa pesuhuonees pyykkiä, niin Tilda oli hiipiny sinne ja Hermanni oli siellä. Kauhee "murina" ollut ja melkein tappelu, onneks äiti oli saanu Tildan just Hermaanin hampaista pois. huh! Mut tänään sain päähäni, että voisi tehdä itse valjaat, kun löysin kankaita :D Ompelukone ja langatkin on. Väsäsin sit tossa niitä, pitäs vaan saaha ne pistolukot, sitte noi oliskin valmiit (: Alotin vaan h-valjaista, jotka teen Hermannille, mutta tarkoituksena olisi tehdä myös lapavaljaat. Ei mulla nyt tässä muuta. Tilda on iha väsyny ja on nyt häkissä nukkumassa ihan rauhassa :)<3 Mut ei mulla muuta, heipat teille vaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti